شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

تعمیر تلویزیون شهاب به صورت تخصصی

معرفی تلویزیون شیائومی P1

۲۳ بازديد
یکی از برندهای جدید در زمینه تولید تلویزیون که امروزه مورد استقبال مشتریان قرار گرفته، تلویزیون شیائومی است. وجود امکانات و امکانات مدرن، کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مناسب، همگی باعث شده تا مردم به سمت خرید تلویزیون های شیائومی از بانه بروند. تلویزیون شیائومی پی 1 یکی از بهترین تلویزیون های تولید شده توسط این شرکت در سال 2021 می باشد که اگر قصد خرید تلویزیون را دارید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد این تلویزیون در اختیار شما قرار دهیم. 

 

تلویزیون شیائومی P1

تلویزیون شیائومی پی 1 یکی از بهترین تلویزیون های سال 2021 است که پس از موفقیت مدل 4S این برند با پنل ال ای دی روانه بازار شده است. می تواند در اختیار کاربر قرار گیرد. این تلویزیون در سایزهای مختلف از جمله 32، 43 تا 55 اینچ تولید می شود که بسته به نیاز مشتری قابل انتخاب است.
یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون شیائومی عدم وجود حاشیه در اطراف پنل است. شاید این ویژگی در اولین برخورد با این تلویزیون بیشترین بازخورد را برای مشتری داشته باشد. نداشتن حاشیه دور تلویزیون باعث زیباتر شدن آن شده و مخاطب را به تماشای تلویزیون می کشاند. تلویزیون های شیائومی یکی از برندهایی هستند که تلویزیون های بدون حاشیه تولید می کنند. بنابراین اگر می خواهید از بانه تلویزیونی با قیمت و کیفیت مناسب و همچنین مدرن و زیبا خریداری کنید. یکی از پیشنهادات جذاب برای شما خرید تلویزیون شیائومی P1 است. در ادامه به بررسی ویژگی های این تلویزیون می پردازیم.
مقاله قبلی: پردازنده تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد
 

کیفیت ساخت و طراحی تلویزیون P1

یکی از مواردی که برند شیائومی در تمامی محصولات خود به آن توجه می کند کیفیت ساخت است. این تلویزیون از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. فریم این تلویزیون از پلاستیک با کیفیت ABS ساخته شده است و این یکی از دلایل اصلی سبکتر بودن این تلویزیون نسبت به سایر رقبا است (وزن این تلویزیون در حدود 11 کیلوگرم). همچنین عدم وجود حاشیه در اطراف این تلویزیون باعث زیباتر شدن تلویزیون P1 شده است.
کیفیت تصویر در تلویزیون شیائومی P1
با توجه به قیمت این تلویزیون می توان گفت که مدل P1 یکی از تلویزیون های میان رده است اما امکانات به کار رفته در این تلویزیون در کنار قیمت مناسب آن می تواند دلیل برتری این تلویزیون نسبت به تلویزیون باشد. رقبای آن این تلویزیون دارای پنل LED می باشد. و وضوح و کیفیت تصاویر در این تلویزیون 4K می باشد. این تلویزیون با استفاده از پنل 10 بیتی PVA ​​قادر به پخش تصاویر با کنتراست بسیار بالا می باشد. عمق رنگ مشکی در این تلویزیون بسیار زیاد است و می تواند لذت تماشای تلویزیون را دوچندان کند.
 
 
یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون زاویه دید 178 درجه آن است. این بدان معناست که شما می توانید تلویزیون را در هر زاویه ای بدون افت کیفیت تصویر تماشا کنید. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، استفاده از پردازنده قدرتمند و فناوری هایی مانند HDR10+، Dolby Vision، WCG و HLG همگی قادر به افزایش کیفیت تصویر هستند. بنابراین با توجه به قیمت این تلویزیون و امکانات موجود در آن می توان گفت که خرید تلویزیون شیائومی از بانه یکی از بهترین انتخاب ها برای مشتریان است. در این تلویزیون شاهد رفرش ریت 60 هرتز هستیم که در تلویزیون های میان رده این عدد معقول به نظر می رسد اما شاید برای کاربرانی که قصد استفاده از تلویزیون را برای بازی های حرفه ای دارند گزینه مناسبی نباشد.

استفاده از رابط کاربری اندروید در تلویزیون P1

سیستم عامل هوشمند به کار رفته در این تلویزیون اندروید 10 می باشد.به طور کلی تمامی تلویزیون های شیائومی با این سیستم عامل تولید و به بازار عرضه می شوند که از نظر کاربری آسان و امکانات فراوان یکی از بهترین سیستم عامل ها به حساب می آید. دسترسی به دستیار صوتی، استفاده از برنامه های کاربردی مختلف و موارد دیگر. نیاز به تلویزیون هوشمند در این تلویزیون پیدا می شود. رابط کاربری استفاده شده در این سیستم عامل PatchWall است که شیائومی آن را به صورت انحصاری برای محصولات خود ساخته است.

پردازنده های مورد استفاده در تلویزیون p1

این تلویزیون دارای پردازنده قدرتمند 4 هسته ای MT9611 از شرکت Media Tech می باشد که برای استفاده در این تلویزیون سفارشی سازی شده است. همچنین استفاده از پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2 قابلیت پردازش تصاویر سنگین را دارد و علاوه بر دو گیگ رم، استفاده شده در تلویزیون شیائومی P1 می تواند استفاده از امکانات این تلویزیون را با سرعت بالا برای کاربر به ارمغان بیاورد. . میزان حافظه مورد استفاده برای ذخیره فایل ها در این تلویزیون 16 گیگابایت است.
سایت پیشنهادی: تعمیر تلویزیون شهاب

پورت ها و اتصالات مورد استفاده در تلویزیون P1

اگر قصد خرید تلویزیون شیائومی از بانه را دارید، می توانید با خیال راحت این تلویزیون را با توجه به پورت ها و پورت های مورد نیاز خود خریداری کنید. تلویزیون شیائومی P1 به پورت های مختلفی از جمله پورت های HDMI (درگاه مخصوص ARC)، پورت های USB، Broadcast، LAN و ... مجهز است که قابلیت اتصال از طریق بلوتوث 5 و وای فای را نیز دارد. است.

کیفیت صدای تلویزیون P1

استفاده از دو بلندگوی قدرتمند 20 واتی با قابلیت هایی مانند Virtual Surrounding، Dolby و DTS-HD همگی توانسته اند این تلویزیون را از کیفیت صدای بسیار بالا و قابلیت صدای فراگیر برخوردار کنند. این بلندگوها در پایین تلویزیون قرار دارند.
تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.