شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

تعمیر تلویزیون شهاب به صورت تخصصی

بررسی قابلیت های تلویزیون های ال جی در سال 2022

۲۵ بازديد
یکی از پرفروش ترین تلویزیون های هوشمند در بازار ایران تلویزیون ال جی است. تقاضا برای خرید تلویزیون های ال جی در سال های گذشته به دلیل امکانات، امکانات و کیفیت آن افزایش یافته است. به همین منظور در این مقاله به بررسی قابلیت های این برند تلویزیون در سال 2022 می پردازیم تا اگر قصد خرید تلویزیون را دارید بتوانید اطلاعات کاملی از این تلویزیون ها به دست آورید و با اطلاعات بیشتر خرید خود را انجام دهید.
یکی از مهم ترین تغییرات تلویزیون ال جی نسبت به سال های گذشته دور شدن از فناوری نانوسل و تولید تلویزیون های مبتنی بر فناوری OLED Evo است. استفاده از اتصالات HDMI 2.1 برای اشتراک گذاری تصاویر با سرعت و دقت بالاتری نسبت به دیگر مزایای این تلویزیون ها. مخصوصاً برای افرادی که قصد دارند با تلویزیون بازی کنند. سرعت 48 گیگابایت بر ثانیه برای انتقال اطلاعات از طریق این پورت یکی از بارزترین نمونه های تمهیداتی است که ال جی برای کاربران گیمینگ خود در نظر گرفته است.

ساخت تلویزیون های ال جی 2022 با فناوری OLED Evo

در سال 2021، ال جی از پنل OLED Evo رونمایی کرد که آن را در کلاس تلویزیون های G1 خود قرار داد. اما در سال 2022 تلویزیون های LG G2 و C2 دارای چنین فناوری هستند که می توانید تصاویر روشن تر و با کیفیت تری ارائه دهید. پردازنده به کار رفته در این تلویزیون ها تغییر کرده و حالا سرعت بسیار بالاتری دارند که در کنار تکنولوژی است. OLED Evo کار خود را به درستی انجام می دهد.
بنابراین برای خرید تلویزیون ال جی دو مدل محبوب در سال 2022 وجود دارد که به نام های تلویزیون C2 و G2 می باشد. قیمت تلویزیون ال جی در این دو مدل نسبتاً بالاست اما به لطف امکانات و فناوری های به کار رفته در آن می توان گفت ارزش خرید دارند.

تلویزیون ال جی مدل G2

یکی از بهترین و پیشرفته ترین تلویزیون های بازار و رقیب اصلی برندهایی مانند سامسونگ، سونی و ... این مدل از برند تلویزیون ال جی می باشد. این تلویزیون دارای رزولوشن 4K و تکنولوژی OLED Evo و ظاهری بسیار زیبا با الهام از حرف G از سری گالری تلویزیون ال جی (تلویزیون با ظاهر نقاشی های هنری) جزو بهترین تلویزیون های ال جی در سال 2022 می باشد OLED Evo فناوری این قابلیت را دارد که میزان نور صفحه نمایش را تا بیش از 30 درصد افزایش دهد که یکی از بارزترین تغییرات این سری نسبت به نسل های قبلی است.
در گذشته فناوری OLED یک مشکل اساسی مربوط به روشنایی کم صفحه نمایش خود داشت، اما به لطف استفاده از فناوری EVO این موضوع در تلویزیون های LG G2 به طور کامل برطرف شده است. اگر قصد خرید تلویزیون را دارید، این مدل تلویزیون Hi LG گزینه مناسبی برای افراد شیک پوش است. علاوه بر این بهترین و جدیدترین ویژگی های سال 2022 را در این تلویزیون خواهید دید.
ویژگی های برتر تلویزیون LG G2 2022 عبارتند از:
✔ استفاده از صفحه نمایش با وضوح 4K
✔ امکان رفرش یا به روز رسانی تصاویر 120 هرتز
✔ استفاده از آخرین پنل OLED (Evo) که با وجود آن شاهد نور پس زمینه بیشتری خواهیم بود.
✔ استفاده از آخرین نسل پورت ها و اتصالات از جمله پورت HDMI 2.1
✔سیستم صوتی با توان خروجی 60 وات
✔ استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل WebOS
✔ و...

سایت پیشنهادی: تعمیر تلویزیون shahab

تلویزیون ال جی مدل C2

یکی دیگر از تلویزیون های برتر سال 2022 تلویزیون LG C2 است. قطعات به کار رفته در این تلویزیون به گونه ای است که می توان گفت این تلویزیون برای کاربرانی است که قصد انجام بازی را دارند. بنابراین مدل C2 یکی از تلویزیون های گیمینگ برند ال جی است. تلویزیون های بازی دارای ویژگی های خاصی هستند که قیمت آن ها را نسبت به مدل های دیگر افزایش می دهد. همانطور که در مدل G2 تمرکز بیشتر روی ظاهر تلویزیون بود، در این مدل نیز بیشترین تمرکز روی مفید بودن آن برای بازی است. اگر قصد خرید تلویزیون برای بازی را دارید به جرات می توان گفت که مدل C2 بهترین تلویزیون گیمینگ است. بازار فعلی در سال 2022 است.
ضخامت صفحه نمایش این تلویزیون بسیار کوچک و ظریف است و در مقایسه با موبایل های امروزی می توان گفت ضخامت کمتری دارد اما در پنل پشتی که در واقع سخت افزار مورد استفاده در آن تعبیه شده است شاهد ضخامت بیشتری هستیم. .
مهمترین ویژگی های تلویزیون C2 LG 2022 عبارتند از:
✔ دارای صفحه نمایش 4K
✔ نرخ به روز رسانی تصویر 120 هرتز
✔ استفاده از پنل OLED Evo
✔ استفاده از آخرین نسل اتصالات و پورت ها مانند USB 3 و HDMI 2.1
✔دارای اسپیکر با توان خروجی 40 وات
✔ استفاده از سیستم عامل 2022 و آخرین نسل WebOS
✔ و...

تلویزیون های نانوسل ال جی

یکی دیگر از فناوری های مورد استفاده در برخی از مدل های تلویزیون ال جی، فناوری نانوسل است که کنتراست بسیار بهتر و قیمت مناسب تری نسبت به نسل قبلی تلویزیون های OLED این برند دارد. کیفیت بالا و طیف رنگی گسترده این تلویزیون از مهمترین دلایل آن برتری آن نسبت به سایر رقبا می باشد. در سال های اخیر این مدل تلویزیون با فناوری نانوسل از فروش بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل سری های جدیدی نیز تولید می شود. از بهترین مدل های تلویزیون ال جی با فناوری نانوسل می توان به مدل های زیر اشاره کرد:
✔ Nano90 2020 که در سال های 2021 و 2022 با ویژگی های بهبود یافته راه اندازی شد.
✔ Nno86 که یکی از پرفروش ترین تلویزیون های بازار است.
✔ Nano80 یکی دیگر از تلویزیون های میان رده و پرفروش این مجموعه است.
تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.