پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

تعمیر تلویزیون شهاب به صورت تخصصی

محصولات ال جی در کدام کشورها تولید می شوند؟

۳۲ بازديد
از ابتدای فعالیت ال جی تا کنون، محصولات این برند از انواع لوازم خانگی گرفته تا دستگاه های دیجیتال محبوبیت بالایی در بین کاربران سراسر جهان پیدا کرده است. سهم قابل توجهی از بازار فروش این گونه محصولات در اختیار ال جی است به طوری که هر روز بر طرفداران آن افزوده می شود. محصولات ال جی نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند بلکه به دلیل عملکرد عالی خود نیز شناخته شده اند. پیشرفت راه حل های هوشمند و ایجاد نوآوری باعث بهبود کارایی این محصولات می شود.
در حال حاضر، محصولات ال جی بسیار متنوع هستند. 12.4 درصد از سهم بازار دستگاه های دیجیتال به ویژه تلویزیون در انحصار این شرکت است. تلویزیون های ال جی جایگاه بسیار ویژه ای در بازار ایران پیدا کرده اند و هر روز بر محبوبیت آن ها افزوده می شود. استفاده از استراتژی های پیشرفته در تولید محصولات، ال جی را به رقیبی سرسخت برای برندهای معروف سامسونگ و سونی تبدیل کرده است.

مطالعه کنید: معرفی تلویزیون شیائومی P1


ال جی با شعار «زندگی خوب است» تلاش کرده تا محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب تولید کند تا به زندگی بهتری دست یابد. این شرکت در توسعه نسل جدید محصولات خود نه تنها به نیازهای واقعی کاربران بلکه به محیط زیست با چشم انداز آینده سبزتر نیز توجه دارد. رعایت آخرین استانداردهای زیست محیطی باعث شده تا این برند به برند محبوب تری در جهان تبدیل شود. سال‌هاست که مردم محصولات ال‌جی را می‌خرند، اما احتمالاً تعداد کمی از مردم در مورد کشوری که در آن تولید می‌شوند، می‌دانند. پس از بررسی تاریخچه این برند سعی داریم به شما کمک کنیم تا درکی کلی از محصولات این برند کسب کنید، پس ادامه مقاله را از دست ندهید.
 

مروری کوتاه بر تاریخچه ال جی

شرکت چند ملیتی کره ای ال جی الکترونیکس (ال جی الکترونیکس) به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می شود. در سال 1958 بود که این شرکت به نام گلداستار توسط کو این-هووی تأسیس شد. ال‌جی بعداً از ادغام دو شرکت الکترونیکی گلداستار و شرکت تولید مواد پلاستیکی Lucky ایجاد شد و در ابتدا با نام Lucky Goldstar به اختصار LG شروع به کار کرد. عنوان این شرکت در اسفند 95 به ال جی الکترونیکس تغییر یافت.
دفتر مرکزی ال جی در سئول، کره جنوبی واقع شده است. پس از توسعه و پیشرفت، ال‌جی اکنون یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی و سخت‌افزار رایانه در جهان است. در 15 نوامبر 1959، ال جی صنعت الکترونیک را در کره با تولید اولین رادیو آغاز کرد. پس از این، حتی در تولید و توسعه محصولاتی مانند تلویزیون، تلفن، یخچال و کولر، نوآورانه و پیشرو است، چرا که اولین تولید کننده این محصولات در کره بود.
جالب است بدانید که از سال 2008 ال جی الکترونیکس به عنوان چهارمین تولید کننده تلویزیون های LCD در جهان شناخته شد. همچنین در ژانویه 2013 بود که اولین تلویزیون تجاری این شرکت مبتنی بر دیود ساطع نور ارگانیک (OLED) راه اندازی شد. اولین نمایندگی ال جی توسط ایالات متحده آمریکا تاسیس شد و توانست به فروش بسیار بالایی دست یابد.

محصولات ال جی در بازار ایران

در سال های اخیر بیش از 80 درصد لوازم خانگی و دیجیتالی موجود در مراکز فروش متعلق به برندهای ال جی و سامسونگ بوده است. تحریم ها و محدودیت های اعمال شده مانع از واردات این محصولات به بازار ایران نشده است. اختلاف بر سر کسب مقام اول در بین شرکت های کره ای سامسونگ و ال جی یکی از بحث های پایان ناپذیر است. کیفیت و کارایی محصولات این غول های فناوری به قدری بالاست که تشخیص برتری هر یک از آنها بسیار دشوار و گاه غیرممکن است.
از انواع محصولات ال جی در بازار ایران می توان به تلویزیون، سیستم صوتی، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، جاروبرقی، سیستم تهویه مطبوع، لوازم آشپزخانه مانند مایکروفر و ... اشاره کرد.
سایت پیشنهادی: مرکز تعمیرات تلویزیون شهاب

محصولات ال جی کجا هستند؟

ال جی بخش های بزرگی را در سراسر جهان ایجاد کرده است به طوری که محصولات در هر بخش تولید و در مناطق خاصی عرضه می شوند. نکته ای که باید در نظر داشت این است که ال جی در اصل یک شرکت کره ای است، اما ممکن است محصولات آن در کشورهای مختلف مونتاژ شوند. وقتی صحبت از خط مونتاژ می شود، در واقع به معنای مونتاژ قطعات صنعتی پیش ساخته برای تولید محصولات جدید است. نزدیک بودن بازار توزیع به کشورهای مونتاژکننده و همچنین کاهش قیمت تمام شده کالاها از دلایل اصلی تولید محصولات ال جی در کشورهای دیگر است. نکته اینجاست که کالاهایی که در کشورهای دیگر مونتاژ می شوند همچنان با کیفیت عالی و به عنوان مواد اصلی به خریداران عرضه می شوند.

تلویزیون ال جی

در بین انواع محصولات ال جی، تلویزیون ها جایگاه ویژه ای دارند. در حال حاضر تلویزیون های ال جی در کنار محصولات سامسونگ و سونی جزو پرفروش ترین تلویزیون های بازار هستند. به روزترین خط تولید تلویزیون های ال جی شامل مدل های LED، نانوسل، QNED و OLED می باشد. در حالی که تلویزیون های ال ای دی مدل های ارزان قیمت این برند هستند، پرچمداران OLED به عنوان حرفه ای ترین تلویزیون های بازار قیمت بالایی دارند. این برند تلویزیون های خود را با رزولوشن Full HD، 4K و 8K نیز به بازار عرضه می کند.
تمامی تلویزیون های ال جی بر اساس سیستم عامل اختصاصی webOS راه اندازی شده اند. تلویزیون های نسل جدید با استفاده از هوش مصنوعی تجربه کاربری را به بهترین شکل بهبود می بخشند. یکی از دلایل اصلی محبوبیت تلویزیون های هوشمند ال جی در بین کاربران، ریموت کنترل جادویی ارائه شده به همراه آنها است. مدل های رده بالای این برند با امکانات بازی حرفه ای گزینه ای فوق العاده برای گیمرها هستند.
واضح است که همه تلویزیون های ال جی ساخت کره نیستند و ممکن است در کشور دیگری مونتاژ شوند. مدل های تلویزیون ال جی در بازار ایران در مصر، اندونزی، مجارستان، ویتنام و لهستان قابل مونتاژ می باشد. اکثر قطعات مورد استفاده در مونتاژ تلویزیون از کشورهای مختلف ساخت کشور کره جنوبی بوده و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این تلویزیون ها ممکن است از نظر قیمت و دسترسی به خدمات مختلف متفاوت باشند. تلویزیون های ال جی دارای یک شماره سریال خاص (Serial NO) هستند که اطلاعات مربوط به زمان، مکان و خط مونتاژ را در اختیار شما قرار می دهد.
 
تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.